About Me

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
一个 92 年 11 月份的射手座女生;一个全身上上下下都是普通的细胞构造成的女生;一个因为被社会驯养了而从一个吊儿郎当变成一个会泡图书馆的女生;一个抱着比读书更多的玩乐心态完成高中来到大学升学的女生;一个选了大家都冷眼相看可是自己却喜欢的环境学;一个喜欢拍照摄影及希望可以随时可以旅行的女生,这样的女生就是目前的我。我要做我自己,我的人生是我自己的,我要当我的梦想的领导人!如今外面的空气快让我窒息,I JUST WANT BE FREE!

Saturday, June 15, 2013

THE CHOSEN.


Vacation mood doesnt mean not being serious. 
I just choose to take my mind off work once in a while to relax myself during this stressful period. 
What for making myself feeling stressed? 



To Be Or Not To Be, Its depending on Us.





(One more paper to go before the end of my first year.)
(Ya. Im busy with my final exam but i also enjoy doing nothing at the same time.)






No comments:

Post a Comment